Disclaimer
Wij zullen ons best doen jullie zo goed en professioneel mogelijk te begeleiden zodat jullie de begeleiding als prettig ervaren.
Mocht je toch een klacht hebben kun je het volgende doen:
- Bespreek je klacht met ons, je verloskundige
Zit je met vragen, twijfels of ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.
2. Schakel onze klachtenfunctionaris in
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.